3.7.10

you are my source of inspiration'Daphne Guinness '

Bence bakisiniz,durusunuz,auraniz ve enerjinizin destekleyicisi giyim tarzinizla birlikte stil sahibi olursunuz.Bana gore stil sonradan var olmaz-evet bir takim calismalarla bir onceki fotograftan cok farkli gozukebilirsiniz ama gozlerinizdeki bakisiniz yani stiliniz aslinda degismemistir.-icinizdekinin yansimasidir stilinizi var eden.
Kisinin yasam tarzinizin aynasidir stili,dolayisiyla Daphne benim icin her zaman gercek ve asik edici bir ilham kaynagi olmustur.Cunku o uzerine gecirdigi giyilemez denilen parca ile bile (dusunun bu Lady Gaga her seyi basitlestirmeden once de vardi) 'durusu,bakisi ve bulundugu nokta sebebiyle' sade ve cogu zaman o oyle dogmus diye dusundurebiliyor kendisine bakan binlerce cift goze.Onun giydiklerini giymek,onun stiliyle tasiyabilmeyi asIl kiliyor.
O girdigi her ortama her zamana firca darbeleriyle renk getiriyor. Daphne bir din lideri olsa sanirim ayaginin dibine cokecek ilk ben olurum,guzel tanricam benim:)
Ve bugun kendisi Kultur ve Turizm Bakanligi ile Liberatum firmasinin organizasyonuyla duzenlenen 'Istancool Festivali' kapsaminda yer alacak isimlerden en onemlisi ve ikincisi de Gareth Pugh veeeee
ucuncusu de Vogue Italya GYYonetmeni Franca Sozzani.
Ay basinda bu organizasyonun gerceklestirelecegini ogrendigim vakit takvimime en fosforlusundan olan kalemimle not almistim bugunu ama bir kez daha anladim ki yukaridakinin benimle zoru var.Ben bu kadar onemli -ki 'Daphne bunlardan en onemlisi' ogelerin bir araya geldigi festivale baska programlari gerceklestirme zorunlulugu yuzunden gidemiyorum.Ve bir kez daha dusundum yukaridakiyle iliskimi bir kez daha gozden gecirmem lazim.
Hadi Daphnecim ac su tarikati geleyim pesinden:(Sana hayran olmamak mumkun degil.

http://www.internethaber.com/istanbul/istancool-festivali-basliyor-266707h.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

Powered By Blogger

source of inspiration

source of inspiration

source of inspiration

source of inspiration

Popüler Yayınlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler